Thuis!

6 december 2013 - Ohakune, Nieuw-Zeeland

We zijn weer thuis!

In Nederlandse tijd zijn we van dinsdag 21:00 tot en met donderdag 9:00 aan het reizen geweest (auto, vliegveld, vliegtuig, transfer in Singapore, vliegtuig, auto), waarna Jespers vader ons compleet brak thuis heeft afgezet. Heerlijk om weer in het eigen bedje te slapen. Het is wel maf om dan om 7:30 wakker te worden en dan te zien dat het buiten nog pikkedonker is. Voelt alsof je midden in de nacht wakker bent.

Maar in ieder geval: de reis zit er op en het was geweldig. We vonden jullie reacties ook super om te lezen, dat maakte het extra leuk om de verhalen bij te houden. Nu gaan we het reisblog nog een beetje groomen voor het nageslacht (en om te zorgen dat we zelf niets gaan vergeten)

Voor de geïnteresseerden staan hieronder ruwweg de route die we hebben gereden. Voor de route op het zuidereiland klik hier, voor de route op het noordereiland klik hier.

1. Aart:
    6 december 2013
    hoi hoi, Het was fijn om jullie te volgen via de reisblog. Heb ervan genoten!
    Ook blij dat jullie weer heelhuids gearriveerd zijn!
    liefs
    aart
  2. Sucha:
    6 december 2013
    super te lezen en te volgen, ik kijk uit na het eindresultaat na het groomen;) En we spreken snel af om bij te kletsen en jullie verhalen te horen en foto's te bekijken. Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en weer lekker thuis zijn
    xxx Sucha